12/11-2oo9

Dagen idag har varit rätt så chilli vanilli ! (a
Hade prov i naturkunsakp direkt på morronen och trodde att det skulle gå åt helvete , men det gick faktiskt ganska bra !

Slutade lite tidigare , orkade inte sista lektionen , hade huvudvärk och en extrem mother fucking mensvärk som kan ta och suga mitt anus !
Gick hem till Sandra, väntade på henne tills hon hade slutat  . . Sen hade vi såhära värsta emotional talk om everything ! Det hjälpte verkligen ! I love you bigsistaah ! (a <'33

Sen efter maten fick hon för sig att hon skulle klippa mitt hår . Var lite oroad över det , men det blev faktiskt ganska fint ! Fattas bara färgning oxå ! Men det tar vi imorgon !

Just ja ! Vi har dataprov i morgon :/ Men det lär väl gå bra det med ! Sen efter skolan följer Sandra med mig hem , Kevin kommer vid fyra !
Dom ska laga mat åt oss ! Bara känn servicen ! (a
Ska kanske passa barnen oxå , om jag orkar vill säga !

På lördag blir det off to Emils place ! <'3

Nu ska jag nanna ! Ha det bra , så ses vi när vi ses !




Love / Linda ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0