Godmorgon

Jag fattar inte hur jag kan vara vaken nu. Helt galet. Så trött som jag har varit nu i veckan är det ett under att jag inte sover till klockan två ellet nått. Igår vaknade jag klockan åtta och idag nio. Crazy.
Idag händer inte så himla mycket. Jag ska städa upp på mitt rum för det ser inte helt okej ut. Kläder precis överallt :P Antar att det blir så när man är tjej xD
Sen ska jag göra lite läxor. Vi ska göra en sån debatt på svenskan så ska jag vara ordförande och komma på en massa "brandfacklor" så att inte debatten dör ut. Det måste vara något provocerande så att dom blir helt till sig typ :P
Sen har jag engelska är vi ska skriva en "news article" med påhittade ord. Spännande ;P Sen ska vi läsa en text och  " reflect and share". Så det går nog rätt fort. Tycker om engelska :)
Mamma och pappa hade med sig presenter hem från Cypern. Kan visa sen när jag har tagit en bild på det :)
Just det, jag har ju beställt en iPhone också. Så ska hämta den i veckan :) Så glad jag är. Mitt eget abonemang, har ju aldrig haft det förr eftersom mina föräldrar trodde att jag skulle ringa för mer än vad man fick och dom ville inte betala onödiga pengar. Men nu är det jag som betalar för det så dom kan inte säga något :)
Får ju min lön nu i September så tänkte jag skulle köpa lite grejer. Jag måste verkligen köpa en ny garderob. Får ju inte plats med mina kläder i den jag har nu. Så jag har hittat en som jag vill ha på IKEA. Sen tänkte jag att jag skulle pierca mig i navlen. Har alltid velat ha det, så det ska jag göra. Tänkte tatuera mig också, om det nu är så att jag vågar :P  Vill ha något som typ hyllar min familj.. Man vet ju aldrig när det händer något.
Sen hade det ju inte varit fel med lite nya kläder! Mina föräldrar lär ju döda mig men skit i det :) haha.
Slänger in en bild på garderoben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0