ajajaj!

Det var tur jag inte lovade något inlägg häromdan ;) Anledningen till att det inte blev av var för att jag fick reda på en rätt.. vad ska man säga.. Inte direkt tragisk eller hemsk nyhet. Man kan väl säga tråkig. Tänker inte berätta det här förrens jag är redo för att göra det. Allting känns bara så jävla tråkigt just nu. Har inte ork till att göra något alls längre och sen när jag väl vill göra nånting, nej då är alla så jävla tråkiga..
Frida ville att jag skulle följa med henne och hennes lillasyster Ellinor till väla idag men redan igårkväll kände jag att nånting inte var rätt med mig, hade jätteont i huvet och ont i magen med. Kändes nästan som mensvärk men i och med att jag har p-stav så får jag inte min mens längre.. Sen kunde jag knappt sova inatt osså :( Så fort jag somnade så vakna jag igen. Så typiskt.
Sitter o lyssnar på Chris Medina - One more time. Har ni hört den? Kan inte sluta lyssna på den! Länkar den längre ner :)
Och eftersom inget annat verkar hända idag håller jag på att ladda ner en film. Den heter Monte Carlo. Selena Gomez spelar med i den. Lägger ut trailern nedan till er :) den verkar faktiskt rätt bra! en typisk tjejfilm :)

http://www.youtube.com/watch?v=Rxm_bVVhbr8
Där har ni trailern :)
http://www.youtube.com/watch?v=VOL0O6EgGGQ
Och där var låten :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0