"Godmorgon"

Godmorgon på er. Vaknade för en knapp timme sen, men nu har jag äntligen gjort vid mig och ätit frukost så jag är redo för vad dagen har att erbjuda. Antagligen inte så mycket eftersom jag måste städa rummet o plugga till ett prov som jag antagligen måste göra nu på tisdag då skolan börjar. :( Det är i småföetagande (vilket jag ääääälskar   NOOT! ) men det är bara i tre kapitel så det blir inte så svårt kan jag tänka mig, jag har rätt lätt för att lära mig när jag börjar med det några dagar innan.
Ikväll hoppas jag att nån jävel därute är på hugget, för JAG VILL FESTA! det har jag inte gjort på jag vet inte hur länge! Så nu är det fan dags tycker jag :)
Tittade ju på breakning dawn igårkväll innan jag somnade o fy fanken va bra den var! Längtar till part 2 kommer ut!
Aja, nu ska jag plocka undan kläderna på golvet o sen sätta fart med att plugga :) uppdaterar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0