linda p tar hem det igen!

Än en gång har jag lyckats på att inte uppdatera så särskilt väl ;)
Jag har faktiskt tänkt på det, men har inte orkat. Som så många gånger innan så har jag inte haft tid till att blogga. Har haft mycket med skolan och sådära.

Jag hatar onsdagar. Vi börjar fem i halv nio och slutar klockan fyra. Förstår ni hur trött man är när man kommer hem? Jag är inte hemma förrens halv fem, kvart i fem nånting och då ska man äta, sen ska man börja på sina jädrans läxor! PALLAR INTE!
Idag måste jag plugga på ett prov vi har imorgon. Internationell ekonomi. Jääääättekul. Fattar ingenting. Kan vara därför jag inte har vatt på så många av dom lektionerna förra terminen? Men detta året har jag fan bestämt mig att jag ska skärpa mig! Jag ska inte skolka från någon lektion och jag ska lämna in uppgifter och börja plugga till prov i tid! Får se hur långe jag lyckas med det ;)
Jag vet inte varför, men är det så för er med att om ni har bestämt er för att göra något som kräver att man ska sitta vid datan, blir ni också distraherade av annat, tex facebook? Det blir jag och jag hatar det. Även om jag säger att " nu ska jag inte kolla nånting annat än information, inte facebook eller nånting annat", så går jag ändån in på facebook för att jag är så jävla rastlös och typ hatar det jag håller på med!


Aja, nu ska jag fortsätta mitt lilla pluggande! Hörs kaaaanske av senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0