sitter i skolan

Hejhej!
Sitter i skolan nu och har administration. Så jäkla tråkigt och att vi har världens segaste lärare gör inte saken bättre.
Blev lite sura miner innan idag. En av mina bästa kompisar Johanna fyllde nitton igår så vi har bestämt sen förra veckan att vi skulle åka till Väla idag och handla lite. Hon skulle ha en ny klänning eftersom hon ska ha fest imorgon. Men eftersom vi har ett prov i svenska imorgon och inlämningar och glosor i engelska så känner jag att jag inte hinner gå och strosa runder där. Så ja..
Men vi ska prata mer om det när hon kommer till skolan!
nu måste jag säga hejdå, för nu ska vi sätta igång med en ergonomiuppgift!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0