Trött o hungrig

Hejhej! Här kom minsann ett inlägg till, det var ni inte beredda på va? ;) haha.
Filmen Monte Carlo som jag nämde i tidigare inlägg var precis som jag hade hoppats på om inte ännu bättre! En riktig tjejfilm! Jag måste säga att det är inte många filmer jag tittar på som är några riktiga " Linda-filmer", men denna var banne mig det!
Usch, jag är så trött! Har varit det hela dagen, kan ju bero på att jag inte sov någonting inatt.. Hungrig är jag också. Har bestämt mig en gång för alla att jag ska gå ner i vikt nu OCH JAG SKA LYCKAS!!! Så i början av veckan köpte jag sånna naturdiet. Det är en påse med ett pulver i som smakar choklad som man blandar med vatten. Den innehåller bara typ lite över 100 kalorier så ska man dricka ungefär 4-5 st sånna om dagen. Så ifall man inte äter någonting annat så får man bara i sig max 500 kalorier vilket resulterar i viktnedgång :) Jag är ute o går en lång runda varje dag också som "hjälper det lite på traven". Självklart är jag försiktig och tänker noga efter hur jag mår så min kropp inte kolapsar eller något.  Jag vet om att folk kan tycka jag är en jävla idiot som gör detta, men detta är något som jag gör för MIG. Ingen annan. Trivs man inte med sig själv o ifall man har dåligt självförtroende som jag har, så tycker jag att det är okej att fixa "problemet".
Jag har inte mått bra de senaste åren pga personliga saker som jag inte tänker ta upp här, vilket har gjort att jag har funnit min tröst i maten, vilket har resulterat till att jag har gått upp i vikt. Till skillnad från många andra personer runt om i världen tänker jag ta tag i det innan det är försent. Innan jag behöver operera mig för att bli smal igen, innan jag tvingas se mina barnbarn växa upp uppifrån molnen. Så hacka inte ner på mig för att jag gör detta. Jag tycker inte jag gör nått fel i det och det borde inte ni tycka heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0